Arkadaşlar bugun dikkatimi çekti 1 saat izledim.Bakıyorum google bot gelio 1 veya 2 konu okuyup gidiyor sonra anında yahoo botları siteye dalıo altını üstüne getirio gidiolar. 10 dakka sonra gene 1 tane google botu gelio 1 dakka takılıo çıkıo gene arkadsından 1 veya 2 tane yahoo botları gelio . Bu yahoo botlarıda googel botlarınımı izliodur nedir Ama yahoo botları tam manyak . Her seferinde butun siteyi geziolar.Artık veritabanına ulaşılamadı hatası verince gidiolar.

Neyse sorum şu böyle bir kural mı var yani google gelir arkassından yahoo gelir diye? Bide neden ikiside aynı anda durmuyor site sizce?