• 07-09-2008, 13:58:40
    Üyeliği durduruldu
    oyuncul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah bugün olur.Güzel bir yükselme bekliyorum
    bugun olmasını pek bekleme salıya hazırlan buradan gelecek rankını görebilirsin
  • 07-09-2008, 14:45:31
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alexada yükselmenin widgetla alakası yok zamanla anlarsınız koysanda koymasanda istatistiklerin war alexada
    Hadi canım
  • 07-09-2008, 14:55:41
    Üyeliği durduruldu
    muhaha koptum bak o sitede widget yok ve alexada 17k yani beni anca bu kadar ii haklı çıkarabilirdin bide göz kırpıyosunya
  • 07-09-2008, 15:41:06
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhaha koptum bak o sitede widget yok ve alexada 17k yani beni anca bu kadar ii haklı çıkarabilirdin bide göz kırpıyosunya
    Dostum sana şöyle açıklayayım hatta sitede de vardı linki bulamadım.

    Alexa toolbarla sitene girenler üzerinden : 10 puan

    Alexa Widget ile Girenler üzerinden : 5 puan

    Widgetsiz ve toolbarsız giriş üzerinden : 1 puan

    (Yukarıdaki gibi olmasa da bir yararı var bence )

    Böyle birşey yazmışlardı rakamlar değişken olabilir bilemiyorum,ancak widget kullanmanın yararlı olduğunu hemen hemen herkes söylüyor ( % dilimin dışında olanlar tartışma çıkartmasın ; ) )

    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhaha koptum bak o sitede widget yok ve alexada 17k yani beni anca bu kadar ii haklı çıkarabilirdin bide göz kırpıyosunya
    Ben sitemde widget kullanmıyorum çünkü görüntü hoşuma gitmiyor Belki o arkadaş widget kullansa 13-14k olacaktı
  • 07-09-2008, 17:04:41
    Üyeliği durduruldu
    Seza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sana şöyle açıklayayım hatta sitede de vardı linki bulamadım.
    Alexa toolbarla sitene girenler üzerinden : 10 puan
    Alexa Widget ile Girenler üzerinden : 5 puan
    Widgetsiz ve toolbarsız giriş üzerinden : 1 puan
    (Yukarıdaki gibi olmasa da bir yararı var bence )
    Böyle birşey yazmışlardı rakamlar değişken olabilir bilemiyorum,ancak widget kullanmanın yararlı olduğunu hemen hemen herkes söylüyor ( % dilimin dışında olanlar tartışma çıkartmasın ; ) )
    Ben sitemde widget kullanmıyorum çünkü görüntü hoşuma gitmiyor Belki o arkadaş widget kullansa 13-14k olacaktı
    1.si o yazıyı biliyorum ancak artık öyle çalışmıyor sistem makale 2007 falan mı ne ayrıca bende kullanıyorum arasıra kaldıryorum hit aynı herşey aynı sadece widget yok hiçte alexa hit grafiğinde bir değişim olmuyor ranka sadece o grafik etki eder
  • 07-09-2008, 17:11:27
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alexada yükselmenin widgetla alakası yok zamanla anlarsınız koysanda koymasanda istatistiklerin war alexada
    Seninle polemiğe girmek istemiyorum,ben sana alexada istatistiklerim yok mu diyorum,? Neden polemiğe giremeyeceğim'i açıklayayım şu konuyu okudum ve Beta kavramını bilmeden yorum yapan insanla polemiğe bile girmeye değmez dedim içimden Sen nasıl biliyorsan öyle yapmaya devam et

    Selametle ..
  • 07-09-2008, 17:16:49
    Üyeliği durduruldu
    zaten çok meraklı değilim şu yorumu okuyup anlayamayacak kadar türkçen olmadığı için
  • 07-09-2008, 17:32:57
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten çok meraklı değilim şu yorumu okuyup anlayamayacak kadar türkçen olmadığı için
    ''türkçe'' nin t si büyük olacak doğrusu ''Türkçe''
  • 10-09-2008, 15:23:03
    -replerden önce

    alexa guncellemekten vazgecti..

    alexa uzmanı arkadaslarda konusmaktan

    ya bilmedigin bişeyi neden gercekmiş gibi anlatırsınki bugun carsamba... hala bu sözümün arkasında beklemekteyim...

    biliyorsan konuş ilham alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar!!! bu deyim gidecegi yeri bulur..
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    -replerden sonra
    gocunan arkadaşlar olmuş - repler için saolun haha

    1.si acıyorum size gercekten kime ne dediğimi bilmeden bana -rep veriyorsunuz
    2. -rep vermeyle eline ne gecti bir atasözü derki; bir uyenin varsa -repi vardır +Trader'i