hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alexada yükselmenin widgetla alakası yok zamanla anlarsınız koysanda koymasanda istatistiklerin war alexada
Seninle polemiğe girmek istemiyorum,ben sana alexada istatistiklerim yok mu diyorum,? Neden polemiğe giremeyeceğim'i açıklayayım şu konuyu okudum ve Beta kavramını bilmeden yorum yapan insanla polemiğe bile girmeye değmez dedim içimden Sen nasıl biliyorsan öyle yapmaya devam et

Selametle ..