alexada yükselmenin widgetla alakası yok zamanla anlarsınız koysanda koymasanda istatistiklerin war alexada
Seninle polemiğe girmek istemiyorum,ben sana alexada istatistiklerim yok mu diyorum,? Neden polemiğe giremeyeceğim'i açıklayayım
şu konuyu okudum ve Beta kavramını bilmeden yorum yapan insanla polemiğe bile girmeye değmez dedim içimden

Sen nasıl biliyorsan öyle yapmaya devam et
Selametle ..