hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhaha koptum bak o sitede widget yok ve alexada 17k yani beni anca bu kadar ii haklı çıkarabilirdin bide göz kırpıyosunya
Dostum sana şöyle açıklayayım hatta sitede de vardı linki bulamadım.

Alexa toolbarla sitene girenler üzerinden : 10 puan

Alexa Widget ile Girenler üzerinden : 5 puan

Widgetsiz ve toolbarsız giriş üzerinden : 1 puan

(Yukarıdaki gibi olmasa da bir yararı var bence )

Böyle birşey yazmışlardı rakamlar değişken olabilir bilemiyorum,ancak widget kullanmanın yararlı olduğunu hemen hemen herkes söylüyor ( % dilimin dışında olanlar tartışma çıkartmasın ; ) )

hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhaha koptum bak o sitede widget yok ve alexada 17k yani beni anca bu kadar ii haklı çıkarabilirdin bide göz kırpıyosunya
Ben sitemde widget kullanmıyorum çünkü görüntü hoşuma gitmiyor Belki o arkadaş widget kullansa 13-14k olacaktı