Dostum sana şöyle açıklayayım hatta sitede de vardı linki bulamadım.
Alexa toolbarla sitene girenler üzerinden : 10 puan
Alexa Widget ile Girenler üzerinden : 5 puan
Widgetsiz ve toolbarsız giriş üzerinden : 1 puan
(Yukarıdaki gibi olmasa da bir yararı var bence

)
Böyle birşey yazmışlardı rakamlar değişken olabilir bilemiyorum,ancak widget kullanmanın yararlı olduğunu hemen hemen herkes söylüyor
( % dilimin dışında olanlar tartışma çıkartmasın ; ) )
Ben sitemde widget kullanmıyorum çünkü görüntü hoşuma gitmiyor

Belki o arkadaş widget kullansa 13-14k olacaktı
1.si o yazıyı biliyorum ancak artık öyle çalışmıyor sistem makale 2007 falan mı ne ayrıca bende kullanıyorum arasıra kaldıryorum hit aynı herşey aynı sadece widget yok hiçte alexa hit grafiğinde bir değişim olmuyor ranka sadece o grafik etki eder