R10 Yine 2. Sırada
49
●3.535
- 10-03-2018, 14:25:27çünkü adamlar seo adına hiç bir şey yapmıyor
içeriği farklı ip üzerinden kullanıcılar oluşturuyor, her an binlerce yeni indexi oluyor bir çok kişinin açılış sayfasının eksi olduğunu biliyorum insanlar bir şey ararken başına sonuna eksi koyuyor. Adamlar bir üyeyi banladığında tüm açtığı konuları yorumları v.s siliyor index kaybı umurlarında değil biz olsak 301 nasıl yaparız diye düşünürüz
- 10-03-2018, 14:26:07Hala SEOnun scriptle, alt yapı ile, yazılım ile alakası olduğunu sananlar var.
%20 yazılım ve kullanılabilirlik, %80 kullanıcı deneyimi.
Adamlar ayrı bir marka oluşturdu.
Birşey araştırırken aranacak kelime ekşi yazarak aratıyor insanlar. Çünkü insanların düşüncelerini merak ediyorlar ve oraya inanıyorlar.
Geri dönen ziyaretçi
İçeri sürekli sauna gibi sıcacık (ziyaretçi dolu)
Sürekli etkileşim var
Hemen hemen her konuda bir yorum var
sadagsdgs