çünkü adamlar seo adına hiç bir şey yapmıyor

içeriği farklı ip üzerinden kullanıcılar oluşturuyor, her an binlerce yeni indexi oluyor bir çok kişinin açılış sayfasının eksi olduğunu biliyorum insanlar bir şey ararken başına sonuna eksi koyuyor. Adamlar bir üyeyi banladığında tüm açtığı konuları yorumları v.s siliyor index kaybı umurlarında değil biz olsak 301 nasıl yaparız diye düşünürüz