merhaba arkadaşlar benim bir sorum var:
<a href="http://www.xxxx.com/yyyy.html"></a>
<a href="/yyyy.html"></a>
bu iki Yazımdan hangisi seo açısından daha iyi? ben sitelerimde çoğunlukla 2. olanı kullanıyordum fakat başka sitelerde fark ettim 1. deki gibi yapanlar coğunlukda gibi. sizin düşünceleriniz neler?Örneğin r10 da 1. deki gibi yazmış..
Seo ile Alakalı bir soru
5
●302
- 06-01-2017, 19:22:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 06-01-2017, 22:30:40eet site içi linklemeden bahsediyorum...Erebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:30:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:23:19 --
bende senin gibi düşünüyordum,ama r10 niye 1. deki gibi Yapmış nedeni ne olabilir ki!yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-01-2017, 15:13:41tövbe estağfirullah ya. r10 öyle yaptı diye doğru o ise eğer, sende bunu doğru olarak kabul ediyorsan, O ZAMAN NİYE BENİM ZAMANIMI ALIYORSUN KARDEŞİM?ilker20601 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'un seo ya ihtiyacı mı var? r10 webmaster forumu. son sırada da olsa buraya giriyorsun, ilk sırada da olsa buraya giriyorsun. adamlar "aaa bu çok önemli biz hemen linkleri bu şekilde yapalım yoksa google bizi şeyapar" şeklindemi düşünecekler?
harbi bazen insanı çileden çıkartacak sorular soruyorsunuz ya.