Erebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım site içi linklemeden bahsediyorsun dost?
eet site içi linklemeden bahsediyorum...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:30:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:23:19 --

yenibilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seo açısından bir farkı yok. aynı şeyi ifade ediyorlar sonuçta. ama 2. kullanım daha uygun olur.

- daha az kod
- site değişiminde daha az sorun
bende senin gibi düşünüyordum,ama r10 niye 1. deki gibi Yapmış nedeni ne olabilir ki!