ilker20601 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eet site içi linklemeden bahsediyorum...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:30:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:23:19 --



bende senin gibi düşünüyordum,ama r10 niye 1. deki gibi Yapmış nedeni ne olabilir ki!
tövbe estağfirullah ya. r10 öyle yaptı diye doğru o ise eğer, sende bunu doğru olarak kabul ediyorsan, O ZAMAN NİYE BENİM ZAMANIMI ALIYORSUN KARDEŞİM?

r10'un seo ya ihtiyacı mı var? r10 webmaster forumu. son sırada da olsa buraya giriyorsun, ilk sırada da olsa buraya giriyorsun. adamlar "aaa bu çok önemli biz hemen linkleri bu şekilde yapalım yoksa google bizi şeyapar" şeklindemi düşünecekler?

harbi bazen insanı çileden çıkartacak sorular soruyorsunuz ya.