UfLee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En kral seocu benim
20
●2.108
- 05-11-2016, 22:19:45yok hocam ben bunu başaramam o yüzdende kral olamayacağım teşekkür ederim vakit ayırdığın içinYekta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2016, 22:21:39myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EGO dimi sadece internet işinden ben 11 yılda 3 adet daire sahibi 1 adet kendime c180 mercedes eşime bir honda jazz ve geleceğimiz içinde hesabımızda birazcıkta paramız mevcut sadece 11 yılda bu işlerle meşgul olan seocu değil ama sıradan bir insanım.
- 05-11-2016, 22:24:28Allah bana verdiklerini sanada verir inşallah.Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2016, 22:25:46Amin kardeşim. Cümlemize inşallah.Yekta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2016, 22:31:37Sıkıntı şu ki ziyaretçinin gezmesi için önce siteye gelmesi lazım. Siteye gelmeden önce sizin teknikler yemez
Siteye getirebilmek için adam gibi sıralama alabilmek için de güncel kodlama link vs. gerekiyor söyledikleriniz bildiğimiz SEO'nun alternatifi değil devamı yani
- 05-11-2016, 22:34:37Arkadaşın dediğine katılıyorum.
ben 75tl site açtırdım 3 yıl önce
seodan backlinten anlamam 200k hiti bile gördüm..
reklamlardan yeterince birikim yaptım..
sadece düzenli ve hit içerik girdim. sonuç mu..
çoğu kelimede liderim.. mobil temam dahi yok.. kullanıcılar günlük 1000 yorum gönderiyor. tesadüf mü değil.. çünki çok dost kazandım. sitede bırakın onu.. askere gidip geri dönenleri özlem gidenleri bile var..
özetle sevdirin kendinizi seoda lidersiniz.. özgünlük mü var temamı temam en çürük tema.. var.. üstelik ben site işinde anlamam..
bunu seocuları kötülemek için demiyorum.. ben sosuz buralara geldim.
D site tutmazsa seocu degilsin ozaman. tutarsa seocusun :d.