Arkadaşın dediğine katılıyorum.
ben 75tl site açtırdım 3 yıl önce
seodan backlinten anlamam 200k hiti bile gördüm..
reklamlardan yeterince birikim yaptım..
sadece düzenli ve hit içerik girdim. sonuç mu..
çoğu kelimede liderim.. mobil temam dahi yok.. kullanıcılar günlük 1000 yorum gönderiyor. tesadüf mü değil.. çünki çok dost kazandım. sitede bırakın onu.. askere gidip geri dönenleri özlem gidenleri bile var..
özetle sevdirin kendinizi seoda lidersiniz.. özgünlük mü var temamı temam en çürük tema.. var.. üstelik ben site işinde anlamam..
bunu seocuları kötülemek için demiyorum.. ben sosuz buralara geldim.