1 ay bakarım insanlar sitede gezmiyorsa o sektörü çöpe atarım
senin iş şansa odaklı bişey

D site tutmazsa seocu degilsin ozaman. tutarsa seocusun :d.
Ben burada en önemli seo kuralını insanlara yansıtıyorum, burada seo işi yapanlar hemen konuyu baltalayıp açık bulmak için uğraşıyor... işinize engel olacaz diyemi korkuyorsunuz ne yapıyorsunuz hayırdır.