• 01-11-2016, 18:34:46
    #1
    Bir alanda site açmayı düşünüyorum. Sizce bu alanda jenerik tarzda bir domain ile direkt konuya yönelik site mi açmalıyım? Yoksa daha geniş bir alanda sitem var(yeni açacağım konuya photoshop üzerine dersek, var olan site teknoloji gibi.) bu sitede kategoriyi subdomain olarak göstererek bir kategori mi açayım.
    Not: Yeni açmak istediğim sitenin konusunun genel olarak TBM oranları daha yüksek.

    Yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.
  • 02-11-2016, 19:07:01
    #2
    İkisi de olabilir. Artık yeni sitelerin oturması bayağı bir zaman alıyor. Bence subdomain açıp site tutarsa daha sonra yeni domaine 301 yapabilirsiniz.
  • 02-11-2016, 19:08:34
    #3
    YMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de olabilir. Artık yeni sitelerin oturması bayağı bir zaman alıyor. Bence subdomain açıp site tutarsa daha sonra yeni domaine 301 yapabilirsiniz.
    301 konusu ile uğraşmak istemiyorum ilerleyen zamanlarda.
    O nedenle, net bir karar alıp öyle ilerleyeyim istedim.
  • 02-11-2016, 19:11:53
    #4
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    301 konusu ile uğraşmak istemiyorum ilerleyen zamanlarda.
    O nedenle, net bir karar alıp öyle ilerleyeyim istedim.
    Eşit koşullarda sıralamada ana domain subdomainden her zaman üstündür.

    Uzun vadeli düşünüyorsanız ana domain tercih etmelisiniz.

    Ancak kısa vadede subdomain açıp mevcut sitenin otoritesinden faydalanma seçeneğiniz var.
  • 02-11-2016, 19:13:47
    #5
    YMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşit koşullarda sıralamada ana domain subdomainden her zaman üstündür.

    Uzun vadeli düşünüyorsanız ana domain tercih etmelisiniz.

    Ancak kısa vadede subdomain açıp mevcut sitenin otoritesinden faydalanma seçeneğiniz var.
    Çok teşekkür ediyorum. Uzun süreli olarak düşünmekteyim.
  • 03-11-2016, 18:37:32
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence de uzun dönemde yeni site. Bu şekilde çok taşıdığım subdomain oldu. Bir süre sonra artık bağımsız site olması gerektiğini farkediyorsunuz. Çünkü subdomain ayrı bir site değildir, ana domainin cezalarından ve otoritesinden etkilenir. Taşıma derdiyle uğraşmamak için baştan yeni site açmak en iyisi.
  • 04-11-2016, 21:59:58
    #7
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de uzun dönemde yeni site. Bu şekilde çok taşıdığım subdomain oldu. Bir süre sonra artık bağımsız site olması gerektiğini farkediyorsunuz. Çünkü subdomain ayrı bir site değildir, ana domainin cezalarından ve otoritesinden etkilenir. Taşıma derdiyle uğraşmamak için baştan yeni site açmak en iyisi.
    Çok teşekkür ediyorum yorum için.
    Jenerik domain diye almıştım ki, premium domain olduğu için ödemesi geri iade edilip domain alınamamış oldu.
    Vardır bunda bir iş deyip, beklemeye aldım.
  • 04-11-2016, 22:18:38
    #8
    Bence de yeni bir domain.
  • 05-11-2016, 04:25:26
    #9
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ediyorum yorum için.
    Jenerik domain diye almıştım ki, premium domain olduğu için ödemesi geri iade edilip domain alınamamış oldu.
    Vardır bunda bir iş deyip, beklemeye aldım.
    Evet maalesef bu tür sorunlar bazen yaşanabiliyor. Anlık sorgulamada domain boş ve normal fiyattan çıkıyor, daha sonra premium olduğundan firması onay vermiyor. En çok da yeni gTLD'lerde yaşanan bir sorundur. Domain premium olduğuna göre kelime sağlam demektir Hayırlısı olsun.