Bence de uzun dönemde yeni site. Bu şekilde çok taşıdığım subdomain oldu. Bir süre sonra artık bağımsız site olması gerektiğini farkediyorsunuz. Çünkü subdomain ayrı bir site değildir, ana domainin cezalarından ve otoritesinden etkilenir. Taşıma derdiyle uğraşmamak için baştan yeni site açmak en iyisi.
Çok teşekkür ediyorum yorum için.
Jenerik domain diye almıştım ki, premium domain olduğu için ödemesi geri iade edilip domain alınamamış oldu.
Vardır bunda bir iş deyip, beklemeye aldım.