İkisi de olabilir. Artık yeni sitelerin oturması bayağı bir zaman alıyor. Bence subdomain açıp site tutarsa daha sonra yeni domaine 301 yapabilirsiniz.
301 konusu ile uğraşmak istemiyorum ilerleyen zamanlarda.
O nedenle, net bir karar alıp öyle ilerleyeyim istedim.