YMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisi de olabilir. Artık yeni sitelerin oturması bayağı bir zaman alıyor. Bence subdomain açıp site tutarsa daha sonra yeni domaine 301 yapabilirsiniz.
301 konusu ile uğraşmak istemiyorum ilerleyen zamanlarda.
O nedenle, net bir karar alıp öyle ilerleyeyim istedim.