İçerik kullanıcıyı tutsun hiçbir seo yazılımına filan gerek yok. İçerik ziyretçeyi tutmayınca Seo da siteyi yukarıda tutmaz, tutamaz bilginiz olsun

Valla belki güleceksiniz ama. Ben bütün site işlerimi (içerik arayışlarımı vs) mozilla üzerinden yapıyorum ki o derece chorome ve google'a güvenmiyorum
Bunlara bu paraları verenleri tebrik ediyorum, deli cesareti vallaha.

Abi ben birşey bilirim, Sitenin her şeyini en iyi sahibi bilir/bilmeli, ve sitenin hangi backlinklere ihtiyacı olduğunu da en iyi o bilmeli. Eğer bilemiyorsan bırak bu işi. Yada öğrenene kadar siteleri spama sok.
Ama öyle yada böyle sonunda öğreneceksin.EDİT: Şahsen geçmişte spama site sokmuşluğum vardır. Ayıptır söylemesi.
