• 20-08-2016, 13:59:18
    #10
    daha önce anahtar kelime takibi için kayıt olmuştum, yaklaşık 2 sene evvel deneme sürümü seo için para vermeden 1 aylık ücretsiz kullanım yaptım, backlink yaptık diye türkçe sitelerden spam hit gönderdiler. (link yok ama analiticste hit vardı) bu durum halen böyle ise google'ı kandıracağını pek tahmin etmiyorum, türkçe müşteri temsilcileri olduğunu da yeni duydum, ruslara ait bir site diye biliyorum.. Deneyin bakalım, yorumlarınızı paylaşırsınız burdan, hayırlısı
  • 20-08-2016, 14:43:34
    #11
    wonderkidd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AUTO olarak SEO nedir nasıl yapılır bilmiyorum, google o kadar doğalcı ki para verip backlink almaya sıcak bakmıyorken yazılım ile seo nedir, onu çözümleyemedim.
    Hocam yanlış bir bakış açısı. İzninizle düzeltmek isterim.
    Google'ın belli kriterlerde net olarak kalite değer sinyalleri vardır. Sizler velev ki bunu ihlal ederseniz direkt olarak cezaya düşersiniz.

    Örneğin doğal olmayan backlinkler. Örneğin içerik spamı. Örneğin kullanıcıyı aldatma vs vs.

    Bu işlemleri ister manuel yapın, ister program aracılığı ile, ister kurumsal bir firma aracılığı ile sonu cezadır/illegaldir/yanlıştır.

    Lakin programları/yazılımları genel olarak ele almamak gerekir. Dünya üzerindeki gelmiş geçmiş bütün araçlar iş yükünden/zamandan kısma üzerine kurgulanmıştır. Örneğin bir makara sistemi ile apartmanın 7. katına eşyaları 10 iş yükü/10 zamanda çıkarırken, el ile yaparsanız 30 iş yükü/30 zaman harcarsınız.
    Eğer kullanım kılavuzuna uygun olarak yaparsanız eşyalarınızı kırmadan dökmeden hedefe ulaştırabilirsiniz. Lakin acele ederek halatı hızlıca çeker, rüzgarı hesaplamaz veyahut, en tepeye geldiğinizde halatı elinizden bırakırsanız bütün eşyalarınız kırılır, emeğiniz çöpe gider, elinizdeki undan da olmuş olursunuz

    SEO araçlarını da bu şekilde düşünmek lazım. Doğru araçlar bize hem iş yükü hem de zaman açısından tasarruf ettirir. Lakin kullanım kılavuzuna uymak gerekir. Bu kılavuzda su götürmez bir gerçek olarak Google'dır.
    Bol bol makale okumak gerekir, etkinlikleri takip etmek, Google çalışanlarının sosyal medya hesaplarını takip etmek hatta mümkünse birebir iletişimde olmak gerekir.

    Günümüzde artık SEO on page veyahut off page değil, aynı zamanda kişisel Network haline de gelmiştir. Sadece doğru işleri yapan değil aynı zamanda doğru zamanda doğru kişilerle muhabbet eden SEO da başarılı oluyor.
  • 20-08-2016, 18:58:18
    #12
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış bir bakış açısı. İzninizle düzeltmek isterim.
    Google'ın belli kriterlerde net olarak kalite değer sinyalleri vardır. Sizler velev ki bunu ihlal ederseniz direkt olarak cezaya düşersiniz.

    Örneğin doğal olmayan backlinkler. Örneğin içerik spamı. Örneğin kullanıcıyı aldatma vs vs.

    Bu işlemleri ister manuel yapın, ister program aracılığı ile, ister kurumsal bir firma aracılığı ile sonu cezadır/illegaldir/yanlıştır.

    Lakin programları/yazılımları genel olarak ele almamak gerekir. Dünya üzerindeki gelmiş geçmiş bütün araçlar iş yükünden/zamandan kısma üzerine kurgulanmıştır. Örneğin bir makara sistemi ile apartmanın 7. katına eşyaları 10 iş yükü/10 zamanda çıkarırken, el ile yaparsanız 30 iş yükü/30 zaman harcarsınız.
    Eğer kullanım kılavuzuna uygun olarak yaparsanız eşyalarınızı kırmadan dökmeden hedefe ulaştırabilirsiniz. Lakin acele ederek halatı hızlıca çeker, rüzgarı hesaplamaz veyahut, en tepeye geldiğinizde halatı elinizden bırakırsanız bütün eşyalarınız kırılır, emeğiniz çöpe gider, elinizdeki undan da olmuş olursunuz

    SEO araçlarını da bu şekilde düşünmek lazım. Doğru araçlar bize hem iş yükü hem de zaman açısından tasarruf ettirir. Lakin kullanım kılavuzuna uymak gerekir. Bu kılavuzda su götürmez bir gerçek olarak Google'dır.
    Bol bol makale okumak gerekir, etkinlikleri takip etmek, Google çalışanlarının sosyal medya hesaplarını takip etmek hatta mümkünse birebir iletişimde olmak gerekir.

    Günümüzde artık SEO on page veyahut off page değil, aynı zamanda kişisel Network haline de gelmiştir. Sadece doğru işleri yapan değil aynı zamanda doğru zamanda doğru kişilerle muhabbet eden SEO da başarılı oluyor.
    Açıklama için teşekkürler, kesinlikle katılıyorum benim demek istediğimde google'ın kesinlikle doğallık kritierine uymadığı için program ile backlink kasan siteleri anında cezalandırmasıydı ben auto seo denildiği zaman bunu anlıyorum yoksa hepimiz belli tool'lar kullanıyoruz. bkz. ahrefs, screaming frog
  • 20-08-2016, 19:21:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    spamcılar ne zaman seocu oldu 5 ay önce sitemize bunlardan rusya üzerinden bot geliyordu araştırdık durduk miletin analatics kodlarını çalıp bot atıyordu yok artık dedim bunu görünce
  • 20-08-2016, 21:00:58
    #14
    Dostum türkçe site için ben olsam girmezdim. Başka sitelerinde varsa denemek için girebilirsin
  • 20-08-2016, 22:03:55
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar

    Ağı sağlam mı sağlam.
    Verim alırmısınız, kesin alırsınız.
    Çalışmayı bıraktıktan sonra eski sıranızı ararmısınız?

    Hem de mumla

    Sevgiler
    .
  • 21-08-2016, 02:59:33
    #16
    Ya çalışma sistemli olarak sürdürülürse ve bırakılmazsa ?

    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar

    Ağı sağlam mı sağlam.
    Verim alırmısınız, kesin alırsınız.
    Çalışmayı bıraktıktan sonra eski sıranızı ararmısınız?

    Hem de mumla

    Sevgiler
    .
  • 26-08-2016, 07:40:30
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 ay kullandım auto seo' yu, belirttikleri gibi kelimelerde %60' lık başarı sağlanmadı dahası %8 kadar düştü sıralamalarım. Sonrasında Full Seo önerdiler. Bunlar zor kelime dediler.

    Kelimeler "Özel ahşap tesbihler" gibi kelimeler Düşünün artık

    Mantık şu : 100 müşterisine paket satıyor, 10 tanesini es kaza biraz yukarı taşıyor ve sonrasında bu 10 kişiden herhangi biri çalışmayı bıraktığında siteyi patlatıyorlar.
  • 26-08-2016, 08:35:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar

    Ağı sağlam mı sağlam.
    Verim alırmısınız, kesin alırsınız.
    Çalışmayı bıraktıktan sonra eski sıranızı ararmısınız?

    Hem de mumla

    Sevgiler
    .
    Kaç yerde sizin böyle şekillü şüküllü bilmiş mesajlarınıza denk geliyorum.

    https://www.r10.net/google-optimizasy...kuruyoruz.html

    Zahmet edin de şu konu altından insanlara cevap verin. Kimseyi kandırmaya, rant peşinde koşmaya gerek yok.

    Sizin bütün mesajlarınızı inceledim. Sizin deyiminizle SİZİN GİBİ "İŞKEMBEDEN KONUŞANLAR" dolayısıyla insanlara umut tacirliği yapılıyor.


    Siz de herhalde bu 2 milyon hit için bu firmayla çalıştınız sonuç hüsran oldu.

    Güldürmeyin yahu, yaptığınız şey ortada. Hala gelip buralarda nasıl yorum yazdığın hakkında gram fikrim yok.

    Elinize yüzünüze bulaştırdıysanız yapamadım deyin çekilin kenara.
    Ama bu kadar adamdan laf duymanıza rağmen hala buralarda gelip yorum yapabiliyorsanız mental sorunlarınız olduğu kanatine varırım.