Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar

Ağı sağlam mı sağlam.
Verim alırmısınız, kesin alırsınız.
Çalışmayı bıraktıktan sonra eski sıranızı ararmısınız?

Hem de mumla

Sevgiler
.
Kaç yerde sizin böyle şekillü şüküllü bilmiş mesajlarınıza denk geliyorum.

https://www.r10.net/google-optimizasy...kuruyoruz.html

Zahmet edin de şu konu altından insanlara cevap verin. Kimseyi kandırmaya, rant peşinde koşmaya gerek yok.

Sizin bütün mesajlarınızı inceledim. Sizin deyiminizle SİZİN GİBİ "İŞKEMBEDEN KONUŞANLAR" dolayısıyla insanlara umut tacirliği yapılıyor.


Siz de herhalde bu 2 milyon hit için bu firmayla çalıştınız sonuç hüsran oldu.

Güldürmeyin yahu, yaptığınız şey ortada. Hala gelip buralarda nasıl yorum yazdığın hakkında gram fikrim yok.

Elinize yüzünüze bulaştırdıysanız yapamadım deyin çekilin kenara.
Ama bu kadar adamdan laf duymanıza rağmen hala buralarda gelip yorum yapabiliyorsanız mental sorunlarınız olduğu kanatine varırım.