Yav Allah aşkına yazılım neymiş, özel bilmem nesi neymiş arkadaş. Valla 2 aylık zor sektörde bir sitem var. Bir içeriğime en az 2 saat ayırıyorum. Ama emeklerimin karşılığını alıyorum. Hepsi ilk sayfaya gelmek üzere hiti de hergün artıyor. Yeri geliyor arada tanıtım, özellikle sosyal medya alıp gerekli işlemleri yapıyorum. Hepsi bu.

İçerik kullanıcıyı tutsun hiçbir seo yazılımına filan gerek yok. İçerik ziyretçeyi tutmayınca Seo da siteyi yukarıda tutmaz, tutamaz bilginiz olsun

Valla belki güleceksiniz ama. Ben bütün site işlerimi (içerik arayışlarımı vs) mozilla üzerinden yapıyorum ki o derece chorome ve google'a güvenmiyorum

Bunlara bu paraları verenleri tebrik ediyorum, deli cesareti vallaha.

Abi ben birşey bilirim, Sitenin her şeyini en iyi sahibi bilir/bilmeli, ve sitenin hangi backlinklere ihtiyacı olduğunu da en iyi o bilmeli. Eğer bilemiyorsan bırak bu işi. Yada öğrenene kadar siteleri spama sok. Ama öyle yada böyle sonunda öğreneceksin.

EDİT: Şahsen geçmişte spama site sokmuşluğum vardır. Ayıptır söylemesi.