Selamunaleyküm arkadaşlar,
Bir tanıdığım reklam ajansı yönetiyor..
Elinde şuan yaklaşık 200 farklı blogspot ve,
200 farklı .com .net. .org kurumsal site var. Fakat .com .net. .org siteler aynı ip'de hepsi de...
News kayıtlı sitem var. sizce seo çalışmalarında bu siteleri nasıl kullanmalıyım? normal sitelerin aynı ip'de olması çok sıkıntı olur mu?
200 site ve 200 blogspot
8
●680
- 28-12-2015, 12:11:25Aynı ip'deki 200 site sana spam sağlar. Onun yerine c class ip satan hosting al içlerinden en iyi 10 20 tanesini seç onlara yüklen alacağınz verim daha yüksek olur. Ayrıca blogspot devri kapandı hocam.islambul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2015, 13:51:53200 tane değil 1 tane blogspottan alacağın link bile spam sağlayabilir..senturksun ve islambul bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 28-12-2015, 14:33:36Ama şöyle bir durum var. Arkadaş kurumsal site yapınca hepsinin footer bölümüne firma linkini ekliyor... Firma sitesi şuan sapasağlam..
Blogspot konusunda da şunu söyleyeyim. Şuanki büyük firmalardan bir tanesi seo çalışmasında blogspotlar kullanıyor.
Blogspotlara 200 değil de en azından 10-20 tanesine tanıtım yazısı, 5-10 tanesine de sidebar backlink eklesem çok büyük sıkıntı olur mu? - 28-12-2015, 23:20:19Neden hep kendi sitene çalışmayı düşünüyorsun ki? Aldığın tanıtımlara yada linkinin olduğu başka sayfalara ekle blogspotları. Kısaca linkinin bulunduğu siteleri bu elindeki 200 blogspot yada 200 siteyle linkle. En azından bir adım daha uzaklaşmış olursun spamdan. Ama ben yinede diyorum tavsiye etmiyorum.
Ayrıca arkadaşının sitesinin şu anda sağlam olması bunun işe yaradığını göstermiyor. Bende 8-9 ay sitemle deli para yaptım ama sonu acı sonla bitti. İnan çokta koydu
Çünkü diğer sitelerimde hepsi özgün içerik ve hacklinksiz sitelerdi. O sitelerinde benim olması yetti ceza için.
- 31-12-2015, 09:30:47Hadi bana da şunu açıklayın.Bir eleman var sadece bir adet blogspottan link almış blogspotta özgün yazılar var ve hitli.Bu adam niye spama girmedi ? Öyle hemen spama girersin,blogspot sakat deyip geçiştirirseniz burada başkalarınıda yanlış yönlendirirsiniz.Diyeceğiniz şu arkadaşım 200 tane blogspot kullanıp riske gireceğine emeğine yazık edeceğine,git farklı sitelerden tanıtım al.Bir tane de sağlam blogspot kurup özgün yazılar gir,sonrasında link çıkarsın.Budur yani,hemen kestirip atmakla bilgi verilmiyor,yorum yazmak için yazmayın.
- 31-12-2015, 10:11:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kadeşim kendini boş yere yırtma(yırtma kelimesini, kötü anlamda demedim.) r10 da biri kuyuya taş atar 40 akıllı çıkarmaya çalışır...Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa bir örnek vereceğim....
Birgün forumu dolaşır iken basit bi seo sorusu sorulmuş, sorunun altında 4 yorum var 3 yanlış 1 doğru...
Daha sonra o soru tartışma konusu oldu, konuyu takip ettim, 25 yorum dan sadece 5 doğru diyerleri yanlış, yanlışı birde savunan insanları gördüm sırf 1 biri arkadaş senin bilgin yanlış dedi diye orada gurur meselesi yapıp konuya bilen bilmeyen, katılan bakıyorki yanlış cevap daha çok yorum almış, tabi cevabın yanlış olup olmadığını bile bilmiyor, oda çoğunluğa katılıyor konu öyle patlayıp gidiyor.....
Şimdi anlattığım konuda tartışma bitiyor, konu öyle kalıyor, bilmeyen biri konu araştırırken o konuya deng geliyor okuyor , yorumlarıda okuyor, bu okuyan insan sence doğru bilgi mi akacak yoksa yanlışı savunan inların çok olfupu doğruya mı? Tabiki yanlışa....
Eğer arkadaşların dediği cevap doğruysa senle benim sitem spama düşmüştür.. Spama düşmediğine göre devam et, doğru yoluna....
Tartışma için yazmadım... çakma seoculara bir taş attığımda yok, ben seocu da değilim... Seocu ararsanız r10 da 2 kişiden biri seocu
çekiç, çivi ile yazılmıştır. harf ve cümle hatam varsa sory.. - 31-12-2015, 12:33:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim de bi tanıdığım var

200 blogger'dan -kendi kısaltmasıyla- sitesine back alıyor.
sitesi spama takılırsa kısaltmalarının "kaynağını" değiştirip yeni sitesine yönlendiriyor
eski siteyi de paravanlara 301
bu döngü böööyle devam ediyor
.
Çünkü diğer sitelerimde hepsi özgün içerik ve hacklinksiz sitelerdi. O sitelerinde benim olması yetti ceza için.
