Hadi bana da şunu açıklayın.Bir eleman var sadece bir adet blogspottan link almış blogspotta özgün yazılar var ve hitli.Bu adam niye spama girmedi ? Öyle hemen spama girersin,blogspot sakat deyip geçiştirirseniz burada başkalarınıda yanlış yönlendirirsiniz.Diyeceğiniz şu arkadaşım 200 tane blogspot kullanıp riske gireceğine emeğine yazık edeceğine,git farklı sitelerden tanıtım al.Bir tane de sağlam blogspot kurup özgün yazılar gir,sonrasında link çıkarsın.Budur yani,hemen kestirip atmakla bilgi verilmiyor,yorum yazmak için yazmayın.