• 12-06-2015, 19:03:15
    #19
    yazdıklarını zevkle okuyorum bilo hocam, devam et sen.
  • 12-06-2015, 19:13:45
    #20
    @Bilo; bu işi en iyi bilen kişilerdendir eleştiren arkadaş ne paylaşım yaptın ne kattın bize ? adamı soğutmayın

    BKNZ : bilonun konuları
  • 12-06-2015, 22:03:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ellerine sağlık hocam.
  • 12-06-2015, 22:06:56
    #22
    Bir kaç yıldır seo konusunda üzerinde çalıştığım kurumsal siteler var. Son 2 yıldır sıklaşan güncellemelerden bende nasibimi almış, devamında hataları düzeltip daha temkinli devam etmiştim. Geçtiğimiz ekim güncellemesi ise biraz daha farklı oldu. Hatamı bulamıyordum, derken forumlarda daha fazla zaman geçirmeye başladım. O da varmış, bu da böyleymiş derken bir kaç ay sonra işlerin daha kötüye gittiğini gördüm.

    Konu, Bilo'nun "reset" mantığına dayanmıştı. Her söylenenin ardına düşerek kendi özgün yöntemlerimden ve üslubumdan uzaklaşmış, genelleşmiştim. Bir hafta forumlardan ve seo ile ilgili her şeyden uzak durdum. Geçmişte nasıl bir yol izlediğimi kendime hatırlattım ve eski ayarlarıma geri döndüm.

    Şu an tüm sitelerim yine istediğim yerlerdeler. Forumları yine takip ediyorum ve sadece farklı gördüğüm yöntemler üzerinde küçük denemeler yapıyorum. Okuduğum makaleden anladığım budur. Gözle görünür hatalardan uzak durarak kendi yöntemlerinizle ilerlemeniz ve yürünmüş yollardan, aşınmış patikalardan değil , kendi açacağınız yolda ve yönde ilerlemenizdir. Ancak bu şekilde fark koyulabilir, başarılı olunabilir.

    Not : Bir arkadaş Bilo'nun üslubu ve makale hakkında eleştiride bulunmuş. Eleştiri altı boş ve biraz da yersiz. Bilo seo konusunda makale yazan arkadaşlar içerisinde "farklı ve orijinal " yazan az sayıda arkadaştan birisidir. Kendisinin takipçisiyim ve yazılarını keyifle okumaktayım...
  • 13-06-2015, 05:16:59
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hikaye kurgusu bozuk olsa da , idare eder.

    Şaka bi yana, her seyi kitabina gore sirayla yaparken bazen asil olayi unutuyoruz.Unu, suyu , tuzu koyduk, yogurduk firina da attik, ama firinin ust kismi yakmaya basladi bunu gorebilmek , dogaclama bi seyler yapabilmek lazim.

    Ben bu anlami cikardim kendimce..

    Guzel konu tesekkurler.
  • 13-06-2015, 20:37:57
    #24
    Klavyen dert görmesin Bilo.
  • 14-06-2015, 21:43:10
    #25
    Olayı gerçekten tam anlamıyla özetlemiş arkadaş.

    SEO denen şey sizin çalışmanıza özverinize bağlı birşey.

    Teşekkürler bilo.
  • 14-06-2015, 21:54:25
    #26
    KOZBA.NET
    Yazarın üslubuna neden bu kadar eleştiri getirdiniz anlamış değilim, yazı kısa olsa da benim çıkardığım anlam büyük.
  • 15-07-2015, 14:55:40
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonuçta herkesin görüşüne saygı duyulmalı.

    Sözün özü;
    Bu 100 m koşusu değil. Maraton... Hemde engelli

    Sevgiler
    .