Hikaye kurgusu bozuk olsa da , idare eder.
Şaka bi yana, her seyi kitabina gore sirayla yaparken bazen asil olayi unutuyoruz.Unu, suyu , tuzu koyduk, yogurduk firina da attik, ama firinin ust kismi yakmaya basladi bunu gorebilmek , dogaclama bi seyler yapabilmek lazim.
Ben bu anlami cikardim kendimce..
Guzel konu tesekkurler.