• 20-04-2015, 20:31:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bir SEO bloğunuz var, bu işi yapıyorsunuz ve yazınız çalınınca, rakip site sizin yazınızla sizi ezince Google'a gerizekalı diyorsunuz. İlginç bi' durum değil mi bu? SEO'cu siz değil misiniz? "Profesyonel SEO şirketinizin" DMCA'dan haberi yok mu? Yoksa 250 dolar verip içeriklerinizi korumak "Profesyonel" bir şirket olarak size pahalı mı geliyor?

    Google'da 53k kişi çalışıyor, dünyanın en büyük matematikçileri, en bilgili bilişimcileri orada çalışıyor. Adamlar sürücüsüz araba üretecek bilgiye sahip fakat yazıları tarihe göre listeliyor he?

    Google, bizim gördüğümüzden çok çok çok daha zeki. Bir SEO'cu olarak içerik hırsızlığıyla alakalı daha detaylı bilgi edinmeniz lazım/edinmenizi öneririm.
  • 20-04-2015, 20:53:20
    #11
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir SEO bloğunuz var, bu işi yapıyorsunuz ve yazınız çalınınca, rakip site sizin yazınızla sizi ezince Google'a gerizekalı diyorsunuz. İlginç bi' durum değil mi bu? SEO'cu siz değil misiniz? "Profesyonel SEO şirketinizin" DMCA'dan haberi yok mu? Yoksa 250 dolar verip içeriklerinizi korumak "Profesyonel" bir şirket olarak size pahalı mı geliyor?

    Google'da 53k kişi çalışıyor, dünyanın en büyük matematikçileri, en bilgili bilişimcileri orada çalışıyor. Adamlar sürücüsüz araba üretecek bilgiye sahip fakat yazıları tarihe göre listeliyor he?

    Google, bizim gördüğümüzden çok çok çok daha zeki. Bir SEO'cu olarak içerik hırsızlığıyla alakalı daha detaylı bilgi edinmeniz lazım/edinmenizi öneririm.
    Yazılarımızın birçoğu eğitim amaçlı ve paylaşıma açık. Bundan dolayı herhangi bir tedbir alma gereği düşünmedik. Düşünmüyoruz da... Kaynak belirtip herkes dilediği gibi paylaşabilir.

    Şöyle bir örnek vereyim ulu üstad... Mesela benim SEO blogum yok; deneme yazdığım bir blogum var. Felsefi konularda yazıyorum. Kendi birikimimden kaynaklanan duygu ve düşünceleri aktarıyorum. Bu yazıyı almak siz ulu bilgeye göre ne kadar etik?

    Velev ki size göre etik; bu yazıları aşırıp sitesine hiç kaynak belirtmeksizin koyup yayınlayan siteyi sırf yaşı daha fazla, kodlaması daha temiz, linki daha fazla ve bilmem nesi bilmem ne diye daha üst sıraya koymak ne kadar etik?

    Velev ki etik; ne kadar akıllıca?

    Sen kendin hiç bir şey üretemeyeceksin; gidip botla içerik aşıracaksın ve bu içerikle gelir elde edeceksin. Ve siz kalkıp bu durumu ezecek gibi salvolarla savunacaksınız... Kendinizi böyle bir salvo attığınız için daha iyi bir insan olarak göreceksiniz... Bence DMCA'dan da önemli kavramların öncelikle öğrenilmesi gerekir. Şahsi hayatımız ve diğer insanların hayatı da güzelleşmiş olur.

    Hırsızın ne suçu var; ev sahibi kapıyı açık unutmuş...
  • 20-04-2015, 20:59:37
    #12
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir SEO bloğunuz var, bu işi yapıyorsunuz ve yazınız çalınınca, rakip site sizin yazınızla sizi ezince Google'a gerizekalı diyorsunuz. İlginç bi' durum değil mi bu? SEO'cu siz değil misiniz? "Profesyonel SEO şirketinizin" DMCA'dan haberi yok mu? Yoksa 250 dolar verip içeriklerinizi korumak "Profesyonel" bir şirket olarak size pahalı mı geliyor?

    Google'da 53k kişi çalışıyor, dünyanın en büyük matematikçileri, en bilgili bilişimcileri orada çalışıyor. Adamlar sürücüsüz araba üretecek bilgiye sahip fakat yazıları tarihe göre listeliyor he?

    Google, bizim gördüğümüzden çok çok çok daha zeki. Bir SEO'cu olarak içerik hırsızlığıyla alakalı daha detaylı bilgi edinmeniz lazım/edinmenizi öneririm.

    Aynen katılıyorum..

    İşine nasıl gelirse o şekilde sıralama yapıyor.
    Kendi deneyimlerimden bişey paylaşayım size belki daha önce kimse paylaşmamıştır..
    1 site açın hitleap ,jingling vs. bu tür botlar ile siteye ziyaretçi çekin 3,4 ay kadar sürekli yılmadan ziyaretçi çekin botlar ile alexa 3k lara düşecek veya daha az. sonrada ister kopya içerik paylaşın isterseniz ne paylaşırsanız paylaşın ilk sayfa size ait olacaktır.. backlink vs almanıza bile gerek yok.
    daha ne açıklar varda kimse bildiği şeyleri paylaşmıyor.

    bir ara bir açık daha vardır şuan aktifmi halen bilmiyorum onuda söyleyeyim çenem düştü.

    backlink kodunu şu şekilde aldığınızda süper anahtar kelimelerinizde uçuşa geçiyordunuz..
    Örnek backlink kodu:
    <a title="anahtar kelime1, anahtar kelime2, anahtar kelime 3" <a href="http://www.siteniz.com">anahtar kelime</a>anahtar kelime1, anahtar kelime2, anahtar kelime 3</a>

    yani kısaca href=" içinde href="
    neyse sustum tıp
  • 20-04-2015, 21:05:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılıyorum..

    İşine nasıl gelirse o şekilde sıralama yapıyor.
    Kendi deneyimlerimden bişey paylaşayım size belki daha önce kimse paylaşmamıştır..
    1 site açın hitleap ,jingling vs. bu tür botlar ile siteye ziyaretçi çekin 3,4 ay kadar sürekli yılmadan ziyaretçi çekin botlar ile alexa 3k lara düşecek veya daha az. sonrada ister kopya içerik paylaşın isterseniz ne paylaşırsanız paylaşın ilk sayfa size ait olacaktır.. backlink vs almanıza bile gerek yok.
    daha ne açıklar varda kimse bildiği şeyleri paylaşmıyor.

    bir ara bir açık daha vardır şuan aktifmi halen bilmiyorum onuda söyleyeyim çenem düştü.

    backlink kodunu şu şekilde aldığınızda süper anahtar kelimelerinizde uçuşa geçiyordunuz..
    Örnek backlink kodu:
    <a title="anahtar kelime1, anahtar kelime2, anahtar kelime 3" <a href="http://www.siteniz.com">anahtar kelime</a>anahtar kelime1, anahtar kelime2, anahtar kelime 3</a>

    yani kısaca href=" içinde href="
    neyse sustum tıp
    o nasıl bir a href hocam a href içinde a href a hrefception olmuş. şöyle tam bi örnekli link yapabilir misin
  • 20-04-2015, 21:15:40
    #14
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl bir a href hocam a href içinde a href a hrefception olmuş. şöyle tam bi örnekli link yapabilir misin

    doğru anlamışsın işde: kutu içinde kutu gibi link yap.
  • 20-04-2015, 21:19:42
    #15
    hocam google belli bir algoritmaya göre çalışır ve bu bir kişinin işi değil takim ve birsürü onay...

    hirsiz demişsiniz; şöyle izah edeyim ne kadar iyi araba kullanicisi olsaniz dahi pahali arabaniz varsa kasko yaptirmaniz lazim, sonuçta adamin biri gelip size çarpabilir... dolaysiyla dmca çaredir. ;-)
  • 20-04-2015, 21:29:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    asyaseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılarımızın birçoğu eğitim amaçlı ve paylaşıma açık. Bundan dolayı herhangi bir tedbir alma gereği düşünmedik. Düşünmüyoruz da... Kaynak belirtip herkes dilediği gibi paylaşabilir.

    Şöyle bir örnek vereyim ulu üstad... Mesela benim SEO blogum yok; deneme yazdığım bir blogum var. Felsefi konularda yazıyorum. Kendi birikimimden kaynaklanan duygu ve düşünceleri aktarıyorum. Bu yazıyı almak siz ulu bilgeye göre ne kadar etik?

    Velev ki size göre etik; bu yazıları aşırıp sitesine hiç kaynak belirtmeksizin koyup yayınlayan siteyi sırf yaşı daha fazla, kodlaması daha temiz, linki daha fazla ve bilmem nesi bilmem ne diye daha üst sıraya koymak ne kadar etik?

    Velev ki etik; ne kadar akıllıca?

    Sen kendin hiç bir şey üretemeyeceksin; gidip botla içerik aşıracaksın ve bu içerikle gelir elde edeceksin. Ve siz kalkıp bu durumu ezecek gibi salvolarla savunacaksınız... Kendinizi böyle bir salvo attığınız için daha iyi bir insan olarak göreceksiniz... Bence DMCA'dan da önemli kavramların öncelikle öğrenilmesi gerekir. Şahsi hayatımız ve diğer insanların hayatı da güzelleşmiş olur.

    Hırsızın ne suçu var; ev sahibi kapıyı açık unutmuş...
    Bir bilgi kaliteliyse alınır paylaşılır. Kaynak belirtmek, paylaşan kişinin insafiyetine bağlıdır. Eğer kaynak belirtmeden yazımı paylaştırmak istemiyorsam o yazıyı koruma altına alırım.

    Bilgi, yazan kişiye gelir bırakıyorsa kaynak belirtilir. Gelir bırakan yazıyı korumak da, yazıyı yazan kişinin görevidir. Eğer paranızı bankada tutarsanız çalınma riski ortadan kalkar. Eğer paranızı yastığınızın altında tutarsanız hatalı siz olursunuz. Hırsız akıllı olur.

    Eğer kar amaçsız, tamamen insanların bilinçlenmesi için yazıldıysa, yazıyı yazan kişinin kaynak bekleme gibi bir durumu olmamalı. Amacınız zaten insanların bilgilenmesi, ne güzel işte bilgi yayılıyor. Başkalarının bundan para kazanması size pek de dokunmamalı. Sizin amacınız insanlara bilgi vermek zaten, para kazanmak değil?

    Başkasının yazdığı yazıyı çalarak yayınlamak çok akıllıcadır. Zaman kazandırır. Eğer yazan kişi dediğim gibi para kazanıyorsa peşine düşer zaten.

    Hırsıza dini imanı Allah'ı kuran'ı öğretemezsin. Ev sahibine bilinçlenmeyi öğretirsin.

    Tabiki de bu durumda sizin tarafınızı savunmak istiyorum, hırsızı neden savunayım? Fakat bilinsizce hareket edilirse bu adam yazınızı kaldırır başka bir adam çalar. Benim bloğuma yazdığım spesifik küfürlerim var, gırla inci caps sayfası çalmış. Bi tanesi 60 bin beğeni almıştı benim küfürümle. Ne güzel işte insanlar eğleniyor, benim küfürümle kaç para kazandığını mı düşüneyim şimdi? Benim işim kişisel bloğuma yazdığım küfürleri pazarlamak değil ki?

    MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılıyorum..
    Bayram hocam size söyleyecek bi' şeyim yok, sizin bulduğunuz malum açığı biliyorum, saygı duyuyorum & takdir ediyorum Ve itiraf edeyim; 2 haftadır replikasını yapmaya çalışıyorum
  • 20-04-2015, 21:30:58
    #17
    muhacir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam google belli bir algoritmaya göre çalışır ve bu bir kişinin işi değil takim ve birsürü onay...

    hirsiz demişsiniz; şöyle izah edeyim ne kadar iyi araba kullanicisi olsaniz dahi pahali arabaniz varsa kasko yaptirmaniz lazim, sonuçta adamin biri gelip size çarpabilir... dolaysiyla dmca çaredir. ;-)
    Doğru söze ne denir ki? Haklısınız elbette. Biz burada sadece optimizasyon çalışmaları yapacak olanlara ışık tutmaya çalışıyoruz. Bakın bir sürü bilgi havada uçuştu. Çalışmalarında bu konuları da dikkate alsınlar istiyoruz. SEO emek gerektiren ve karşılığı zor alınan bir iş. Emekleri boşa gitmesin kimsenin. DMCA konusunda arkadaş haklı idi; üslubu sorunluydu.

    Geleceğin dizinlerinin felsefesi böyle tartışmalarla şekillenecek. Meseleyi enine boyuna tartışmakta hiç bir mahsur görmüyorum.
  • 20-04-2015, 21:41:06
    #18
    ben bi keresinde faruk saraç diye bir siteyi google a şikayet etmiştim (benden makale çalıyordu, sitemde karşı tarafa pzvnk demiştim)
    sonra bu faruk saraçın avukatları bana ulaşıp yazıyı kaldırmamı söylediler. Sonrasında redif ajans falan ortalık baya bir karıştı. sonrasında benden makale çalan site gerçek faruk saraç tarafından orjinal siteye yönlendirildi
    http://www.faruksarac.com.tr/ adam modacıymış

    bunu niye yazdım bilmiyorum

    bence konularını bookmark sitelerine ekle. bir zaman sonra öteki site telef olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:41:06 -->-> Daha önceki mesaj 21:30:59 --

    <a title="anahtar kelime1, anahtar kelime2, anahtar kelime 3" <a href="http://www.siteniz.com">anahtar kelime</a>anahtar kelime1, anahtar kelime2, anahtar kelime 3</a>

    bunu denedim değişik birşeymiş.