muhacir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam google belli bir algoritmaya göre çalışır ve bu bir kişinin işi değil takim ve birsürü onay...

hirsiz demişsiniz; şöyle izah edeyim ne kadar iyi araba kullanicisi olsaniz dahi pahali arabaniz varsa kasko yaptirmaniz lazim, sonuçta adamin biri gelip size çarpabilir... dolaysiyla dmca çaredir. ;-)
Doğru söze ne denir ki? Haklısınız elbette. Biz burada sadece optimizasyon çalışmaları yapacak olanlara ışık tutmaya çalışıyoruz. Bakın bir sürü bilgi havada uçuştu. Çalışmalarında bu konuları da dikkate alsınlar istiyoruz. SEO emek gerektiren ve karşılığı zor alınan bir iş. Emekleri boşa gitmesin kimsenin. DMCA konusunda arkadaş haklı idi; üslubu sorunluydu.

Geleceğin dizinlerinin felsefesi böyle tartışmalarla şekillenecek. Meseleyi enine boyuna tartışmakta hiç bir mahsur görmüyorum.