hocam google belli bir algoritmaya göre çalışır ve bu bir kişinin işi değil takim ve birsürü onay...

hirsiz demişsiniz; şöyle izah edeyim ne kadar iyi araba kullanicisi olsaniz dahi pahali arabaniz varsa kasko yaptirmaniz lazim, sonuçta adamin biri gelip size çarpabilir... dolaysiyla dmca çaredir. ;-)