İpucu: YENİ: Spam Score İş Başında
31
●7.179
- 16-04-2015, 13:09:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sanırım henüz hesaplanmadığını gösteriyor. farklı sitelerde de denediniz miMoonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısın, yanıltıcı olabilir. ama gözardı da etmemek lazımDoxTo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem zaten kendileri de henüz gelişme aşamasında olduğu mesajını veriyor.
biraz izin vermek lazım, sonuç ta kolay şeyler değil bu tarz atılımlar değil mi
evet, kesinlikle haklısınız. moz'a kalana kadar neler var neler.celilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukarıdaki arkadaşlara söylediğim gibi... izin vermek gözlemlemek lazım. eminin zamanla sıkı sonuçlara ulaşacaklardır... ki bence şu anda yapmaya çalıştıkları bu atılım, belki de sadece namız yoklamak içindir
bazen yoğunluktan dolayı da boş gösterdiği oluyor. farklı sitelerde denediniz mi.UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e ne güzel... esas önemli olan rakipler o 3-4 e nerden ulaşmış... 3-4 kabul edilebilir bir risk... biraz spamdan bişi olmazMakale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız... ama bu büyük bir pazar, eğer peşini bırakmazlarsa eminim çok yol katedeceklerdir... hem rekabet güzeldir güzel... fiyatlar düşer, kalite yükselir, kazanan biz oluruz iştebeyaban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. - 16-04-2015, 13:38:08Evet, 2 sitemde denedim ikisinde de sonuç aynı.Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka sitelerde hesaplandı. Sonra da limit doldu.
Merak ettim benimkiler neden yok acaba. - 16-04-2015, 22:51:19Önemli konu
. Mozda tartışmalar var ama spam derecesi yüksek siteler için ne yapılmalı link reddetme dışında bir de o konuda tartışmak gerekir bence.
- 17-04-2015, 11:55:46Bir yerlerde yazmıştım daha önce.ThePartizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında çözüm gayet basit;
Google, wm tools a "link reddet" in tersi işlemi yapan yeni bir menü ekler
önümüze liste gelir
listede sitemizin yer aldığı back ler listelenir.
bizde "evet, bu bana aittir" anlamında "check" atarız.
Atmadıklarımızı da "ister kabul et ister etme, bi fikrim yok"
anlamında algıla deriz.
bunun gibi bir şey işte.
ama buda dengeleri karıştıracak bir durum olduğu için ne yapar eder zamanla göreceğiz.
.
