Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım henüz hesaplanmadığını gösteriyor. farklı sitelerde de denediniz mi



haklısın, yanıltıcı olabilir. ama gözardı da etmemek lazım
hem zaten kendileri de henüz gelişme aşamasında olduğu mesajını veriyor.
biraz izin vermek lazım, sonuç ta kolay şeyler değil bu tarz atılımlar değil mi



evet, kesinlikle haklısınız. moz'a kalana kadar neler var neler.
yukarıdaki arkadaşlara söylediğim gibi... izin vermek gözlemlemek lazım. eminin zamanla sıkı sonuçlara ulaşacaklardır... ki bence şu anda yapmaya çalıştıkları bu atılım, belki de sadece namız yoklamak içindir



bazen yoğunluktan dolayı da boş gösterdiği oluyor. farklı sitelerde denediniz mi.



e ne güzel... esas önemli olan rakipler o 3-4 e nerden ulaşmış... 3-4 kabul edilebilir bir risk... biraz spamdan bişi olmaz



haklısınız... ama bu büyük bir pazar, eğer peşini bırakmazlarsa eminim çok yol katedeceklerdir... hem rekabet güzeldir güzel... fiyatlar düşer, kalite yükselir, kazanan biz oluruz işte
.
Evet, 2 sitemde denedim ikisinde de sonuç aynı.
Başka sitelerde hesaplandı. Sonra da limit doldu.
Merak ettim benimkiler neden yok acaba.