Merhaba arkadaşlar;
Bundan yaklaşık 5-6 gün önce r10 da bir arkadaş makale paylaştı.Makalenin bir bölümünde şu konudan bahsettiğini hatırlıyorum:
''Artık seo da hostingin anlamı bir nebze kalmadı.Mesela sitenizi türkiyedeki dc lerde barındırıp (wm tools'du sanırım) sitenin hedef kitlesini değiştirebiliyorduk''
Bu makaleyi okuyan hatırlayan ve okumayıp da bu durumun nasıl yapılacağını bilen var mı acaba?
Aklıma Takılan Bir soru var
5
●406
- 03-03-2015, 15:50:29Verdiğiniz cevap için öncelikle çok teşekkür ederim.Birsaniye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitem almanca ancak türkiye serverlarında barındırıp arama trafiğinde almanyayı seçcem herhangi bir sakıncası olmaz değil mi - 04-03-2015, 20:40:28Almanca seçmen daha mantıklı tabiki sonuçta Almanca olarak yapılan aramalara hitap ediyor siten. Sitenin Türk lokasyonlu serverda barınması dezavantaj ama ne kadar büyük etki eder pek fikrim yok.SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle