• 03-03-2015, 14:09:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Bundan yaklaşık 5-6 gün önce r10 da bir arkadaş makale paylaştı.Makalenin bir bölümünde şu konudan bahsettiğini hatırlıyorum:

    ''Artık seo da hostingin anlamı bir nebze kalmadı.Mesela sitenizi türkiyedeki dc lerde barındırıp (wm tools'du sanırım) sitenin hedef kitlesini değiştirebiliyorduk''

    Bu makaleyi okuyan hatırlayan ve okumayıp da bu durumun nasıl yapılacağını bilen var mı acaba?
  • 03-03-2015, 15:13:28
    #2
    Wm Tools olayını soruyorsan, Arama Trafiği sekmesinin altında Uluslararası Hedefleme diye bi bölüm var orda Ülke sekmesinden Türkiye'yi seçeceksin.
  • 03-03-2015, 15:50:29
    #3
    Birsaniye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wm Tools olayını soruyorsan, Arama Trafiği sekmesinin altında Uluslararası Hedefleme diye bi bölüm var orda Ülke sekmesinden Türkiye'yi seçeceksin.
    Verdiğiniz cevap için öncelikle çok teşekkür ederim.

    Sitem almanca ancak türkiye serverlarında barındırıp arama trafiğinde almanyayı seçcem herhangi bir sakıncası olmaz değil mi
  • 03-03-2015, 16:58:36
    #4
    Aslında bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum.

    Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 04-03-2015, 20:40:28
    #5
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz cevap için öncelikle çok teşekkür ederim.

    Sitem almanca ancak türkiye serverlarında barındırıp arama trafiğinde almanyayı seçcem herhangi bir sakıncası olmaz değil mi
    Almanca seçmen daha mantıklı tabiki sonuçta Almanca olarak yapılan aramalara hitap ediyor siten. Sitenin Türk lokasyonlu serverda barınması dezavantaj ama ne kadar büyük etki eder pek fikrim yok.
  • 09-03-2015, 22:51:16
    #6
    Sunucu dandik bir şey değilse, sık sık kapanmıyorsa ve hızı da normalse çok bir etki etmez. Kafaya takmaya bile değmez.