Verdiğiniz cevap için öncelikle çok teşekkür ederim.
Sitem almanca ancak türkiye serverlarında barındırıp arama trafiğinde almanyayı seçcem herhangi bir sakıncası olmaz değil mi
Almanca seçmen daha mantıklı tabiki sonuçta Almanca olarak yapılan aramalara hitap ediyor siten. Sitenin Türk lokasyonlu serverda barınması dezavantaj ama ne kadar büyük etki eder pek fikrim yok.