Merhaba arkadaşlar;

Bundan yaklaşık 5-6 gün önce r10 da bir arkadaş makale paylaştı.Makalenin bir bölümünde şu konudan bahsettiğini hatırlıyorum:

''Artık seo da hostingin anlamı bir nebze kalmadı.Mesela sitenizi türkiyedeki dc lerde barındırıp (wm tools'du sanırım) sitenin hedef kitlesini değiştirebiliyorduk''

Bu makaleyi okuyan hatırlayan ve okumayıp da bu durumun nasıl yapılacağını bilen var mı acaba?