• 26-02-2015, 15:29:42
    #1
    Sitem mobil uyumlu olmadığı için bir sub domain ile "m.domain.com" gibi sitemin mobil uyumlu site clone'unu yapmak istiyorum. Fakat bunu google'a nasıl bildiricez arkadaşlar ? ana domain ve sub domain aynı içeriği çalıştırdığı için ceza yermiyim ? mesela bazı haber siteleri m.domain.com ile aynı içeriği çalıştırabiliyor.

    Sizce sub domain ile mobil uyumlu index i yapmak mı daha yararlı olur, yoksa var olan index i mobil uyumlu hale getirmek mi daha mantıklı? daha önceden bu tür tecrübesi olan arkadaş varmı?
  • 26-02-2015, 15:33:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Var olan indexi responsive yapmaya bak hocam.
  • 26-02-2015, 16:07:47
    #3
    macera arama hocam. responsivo tema kur bitsin.
  • 26-02-2015, 16:17:19
    #4
    Responsive
  • 26-02-2015, 16:22:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Google'a bildirmen için sitenin %100 mobil uyumlu olması lazım. Yoksa ajhfdsahjfhdjsa.site.com bile açsan google mobil olduğunu anlar. Bunu yaptıktan sonra başka birşeye gerek kalmıyor zaten.

    He bir de mobilden girenleri otomatik yönlendirirsen tadından yenmez.

    Ben sitemap yapıp atıyorum, işi garantiye almak ve index hızını arttırmak için.
  • 26-02-2015, 16:44:45
    #6
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'a bildirmen için sitenin %100 mobil uyumlu olması lazım. Yoksa ajhfdsahjfhdjsa.site.com bile açsan google mobil olduğunu anlar. Bunu yaptıktan sonra başka birşeye gerek kalmıyor zaten.

    He bir de mobilden girenleri otomatik yönlendirirsen tadından yenmez.

    Ben sitemap yapıp atıyorum, işi garantiye almak ve index hızını arttırmak için.
    Şuan sub domain ile kodladığım site google dan kontrol ettiğime göre tüm alt sayfalarıda dahil %100 mobil uyumlu zaten. mobil sub domain içinde ayrı bir sitemap mi yapmamız gerekiyor ? ben ana sayfadan mobil sub domaine sadece link veririm diye düşünmüştüm.
  • 26-02-2015, 16:45:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Divxci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan sub domain ile kodladığım site google dan kontrol ettiğime göre tüm alt sayfalarıda dahil %100 mobil uyumlu zaten. mobil sub domain içinde ayrı bir sitemap mi yapmamız gerekiyor ? ben ana sayfadan mobil sub domaine sadece link veririm diye düşünmüştüm.
    Ben yapıyorum işte. Hani öneririm gibisine yazdım. Şar mı bilemem
  • 26-02-2015, 23:07:00
    #8
    Responsive tasarım en iyisi bencede