Sitem mobil uyumlu olmadığı için bir sub domain ile "m.domain.com" gibi sitemin mobil uyumlu site clone'unu yapmak istiyorum. Fakat bunu google'a nasıl bildiricez arkadaşlar ? ana domain ve sub domain aynı içeriği çalıştırdığı için ceza yermiyim ? mesela bazı haber siteleri m.domain.com ile aynı içeriği çalıştırabiliyor.

Sizce sub domain ile mobil uyumlu index i yapmak mı daha yararlı olur, yoksa var olan index i mobil uyumlu hale getirmek mi daha mantıklı? daha önceden bu tür tecrübesi olan arkadaş varmı?