Google'a bildirmen için sitenin %100 mobil uyumlu olması lazım. Yoksa ajhfdsahjfhdjsa.site.com bile açsan google mobil olduğunu anlar. Bunu yaptıktan sonra başka birşeye gerek kalmıyor zaten.

He bir de mobilden girenleri otomatik yönlendirirsen tadından yenmez.

Ben sitemap yapıp atıyorum, işi garantiye almak ve index hızını arttırmak için.