• 19-05-2015, 14:46:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Grubunuza alım var ise dahil olmak isterim Saygılarımla
  • 19-05-2015, 16:16:28
    Gruba dahil olmak istiyorum fakat dünde yazdım cevap alamadım. dönüş yaparsanız sevinirim.

    Alexa Site Adresi: http://goo.gl/OAIcMC
    Dünya Sıralama 15,180,459
    Türkiye Sıralama -
  • 19-05-2015, 17:01:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gezinti bilgilerim:
    ip:213.74.232.xxx
    başlama:16.35
    bitiş:17.01
  • 19-05-2015, 17:47:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    19 mayis gezintileri

    gezinti basladi:17:15

    IP:91.199.xxx.x

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:06 -->-> Daha önceki mesaj 17:17:40 --

    gezinti bitti: 17:45
  • 19-05-2015, 20:15:34
    @werthamon;
    Mrb hocam sitemin alexası git gide kötü oluyor kontrol etmenizi rica ediyorum kimse dolaşım yapmıyor mu?
  • 19-05-2015, 22:10:17
    Berkayakinci, diğer grupta tanımadığınız insanlara 4 gün taktınız. Aynı hareketi bu grupta da yapmayı düşünüyor musunuz? İnsanları ahmak yerine koymak hakaretin ötesinde bir davranıştır.

    Size hakkımı helal etmiyorum.
    Grup lideri arkadaş bu tür davranış sergileyenleri eminim dikkate alacaktır.

    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @werthamon;
    Gruba katılmak istiyorum.
    http://goo.gl/xSXla4
    Dünya: 5,282,998
    Türkiye: -

    Gruba katma işlemi bu gece 00:00 itibari ile yaparsanız yarın tamamıyla başlamış oluruz.

    Teşekkürler iyi çalışmalar.
  • 19-05-2015, 22:43:25
    Kurumsal PLUS
    anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berkayakinci, diğer grupta tanımadığınız insanlara 4 gün taktınız. Aynı hareketi bu grupta da yapmayı düşünüyor musunuz? İnsanları ahmak yerine koymak hakaretin ötesinde bir davranıştır.

    Size hakkımı helal etmiyorum.
    Grup lideri arkadaş bu tür davranış sergileyenleri eminim dikkate alacaktır.

    Gerekli açıklama yapılmıştır, üstümde hakkınız olmadığı için vijdanen rahatım
  • 20-05-2015, 00:03:57
    85.103.79.***
    23:00
    23:59
  • 20-05-2015, 00:29:34
    Rahat olan parmakların mı vicdanın mı orasını bilemem. Bu son yazdığın mesaj. Amacım tartışmak değil. Grup üyelerinin daha duyarlı olmasını sağlamak istedim. İlk fırsatta dolaşım yapmadan tüyenlerden hiç hazzetmem


    berkayakinci
    rank 2

    Samsun Şubesi
    R10 Yaşı: 11 Ay
    R10 Ticaret Sayısı: (20)
    R10 Ticaret Memnuniyeti: (95%)
    R10+: Altin 0 Gumus 0 Bakir 14 ?

    Standart permalink
    Merhabalar,

    Öncelikle arkadaşlardan özür diliyorum.
    Bu gece balom bulunmaktadır ve şuan telefondan girip bu mesajı yazıyorum.
    Bütün gün koşuşturma içindeyim, kız arkadaşım, kıyafet, fotoğraf çekimi vs.

    O yüzden 15.02.2015 tarihi için izinli sayılmak istiyorum.

    İyi çalışmalar..
    Like
    jabag likes this.
    ______________________________

    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli açıklama yapılmıştır, üstümde hakkınız olmadığı için vijdanen rahatım