Berkayakinci, diğer grupta tanımadığınız insanlara 4 gün taktınız. Aynı hareketi bu grupta da yapmayı düşünüyor musunuz? İnsanları ahmak yerine koymak hakaretin ötesinde bir davranıştır.

Size hakkımı helal etmiyorum.
Grup lideri arkadaş bu tür davranış sergileyenleri eminim dikkate alacaktır.

berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@werthamon;
Gruba katılmak istiyorum.
http://goo.gl/xSXla4
Dünya: 5,282,998
Türkiye: -

Gruba katma işlemi bu gece 00:00 itibari ile yaparsanız yarın tamamıyla başlamış oluruz.

Teşekkürler iyi çalışmalar.