anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berkayakinci, diğer grupta tanımadığınız insanlara 4 gün taktınız. Aynı hareketi bu grupta da yapmayı düşünüyor musunuz? İnsanları ahmak yerine koymak hakaretin ötesinde bir davranıştır.

Size hakkımı helal etmiyorum.
Grup lideri arkadaş bu tür davranış sergileyenleri eminim dikkate alacaktır.

Gerekli açıklama yapılmıştır, üstümde hakkınız olmadığı için vijdanen rahatım