Rahat olan parmakların mı vicdanın mı orasını bilemem. Bu son yazdığın mesaj. Amacım tartışmak değil. Grup üyelerinin daha duyarlı olmasını sağlamak istedim. İlk fırsatta dolaşım yapmadan tüyenlerden hiç hazzetmem


berkayakinci
rank 2

Samsun Şubesi
R10 Yaşı: 11 Ay
R10 Ticaret Sayısı: (20)
R10 Ticaret Memnuniyeti: (95%)
R10+: Altin 0 Gumus 0 Bakir 14 ?

Standart permalink
Merhabalar,

Öncelikle arkadaşlardan özür diliyorum.
Bu gece balom bulunmaktadır ve şuan telefondan girip bu mesajı yazıyorum.
Bütün gün koşuşturma içindeyim, kız arkadaşım, kıyafet, fotoğraf çekimi vs.

O yüzden 15.02.2015 tarihi için izinli sayılmak istiyorum.

İyi çalışmalar..
Like
jabag likes this.
______________________________

berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerekli açıklama yapılmıştır, üstümde hakkınız olmadığı için vijdanen rahatım