• 30-12-2014, 07:36:30
    #1
    Sitemi yeniden tasarlamadan responsive çok zor olduğunu fark edince
    m.sitem. com açmaya karar verdim.
    ilk başlarda bu siteyi no index yapmayı düşünürken buyuk sitelerin mobil aramalarda m.haber sitesi.com gibi çıktığını gördüm yani masa üstünden artılırsa google haber sitesi .com / konu.html gösteririken aynı konusuyu cep telefonundan aratınca m.haber sitesi .com / konu.html çıkıyor bu şekilde nasıl yapabilirim aklımdaki sorular

    1- yönlendirme 301 ile mi yapılacak yoksa hiç bir asp redirect ile yönlendirmem yeterli mi bunun için ne kullanılır css ilemi js ile mi mobil kontrolü yapılır ?
    2- Duplicate content olmaması için ne yapmak gerekir ? link rel="canonical" ile mobil olmayan haber sitesi .com / konu.html u göstermek yeterli midir ?
  • 30-12-2014, 09:30:05
    #2
    yönlendirme işlemini
    http://www.google.com.tr/?q=detect+mobile+browsers
    buradan farklı yazılım ve web sunucular için çözebilirsin..
    m.sitem.com u wmt de tanımlarsın dikkat edersen sitelerin büyük çoğunluğunda içerik olarak farklı şekilde indexlendiğini görürsün farklı içerik olarak görmez
    mobil arama yaptığında da mobil uyumlu ibaresini görürsün arama sonuçlarında

    Birde responsive tasarım için bootstrap kullanabilirsin gayet başarılı tek bir site iki taraf için de hem DA'da hem de PA'da yükselmiş olacaktır
  • 30-12-2014, 09:51:38
    #3
    wmt de yeni site olarak mı tanıtacağım?
    bootstrap biraz daha derinlemesine araştırayım teşekkürler

    mcls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönlendirme işlemini
    http://www.google.com.tr/?q=detect+mobile+browsers
    buradan farklı yazılım ve web sunucular için çözebilirsin..
    m.sitem.com u wmt de tanımlarsın dikkat edersen sitelerin büyük çoğunluğunda içerik olarak farklı şekilde indexlendiğini görürsün farklı içerik olarak görmez
    mobil arama yaptığında da mobil uyumlu ibaresini görürsün arama sonuçlarında

    Birde responsive tasarım için bootstrap kullanabilirsin gayet başarılı tek bir site iki taraf için de hem DA'da hem de PA'da yükselmiş olacaktır
  • 30-12-2014, 11:39:00
    #4
    Responsive tasarım m sayfasanının oluşturulmasına göre daha mantıklı bana göre
  • 30-12-2014, 12:09:30
    #5
    şöyle düşünüyorum m.site yönlendirmesi yerine

    ekran çözünürlüğü 1024 ve üzeri ise > şimdiki siteyi
    tabletse > 2.ci versiyonu
    mobilse > 3.cü mini versyonu yükle demeyi düşünüyorum fakat bu serfer de
    bunları kaç pixel genişliğe göre ayarlayacağım problemi var

    örneğin
    akıllı telefonlar yatay 480x320 desek ben genişliği 480 px versem telefon dikey olduğunda ufak bir küçülme olacak bu şekilde olur mu google mobil kabul eder mi acaba ?

    celilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Responsive tasarım m sayfasanının oluşturulmasına göre daha mantıklı bana göre
  • 30-12-2014, 13:10:41
    #6
    Kardeş responsive tasarımı ve bootstrapı araştırırsan her aygıta ayrı çözünürlük göndermene gerek kalmayacağını, tasarımlarının her aygıtta gayet güzel göründüğünü bulabilirsin.

    Örn.
    habermolasi.com
    teknotrik.com
    celilcan.com
  • 30-12-2014, 13:37:38
    #7
    her yol bootstrap açıkıyor biraz video izleme zamanı gelmiş : )