wmt de yeni site olarak mı tanıtacağım?
bootstrap biraz daha derinlemesine araştırayım teşekkürler

mcls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yönlendirme işlemini
http://www.google.com.tr/?q=detect+mobile+browsers
buradan farklı yazılım ve web sunucular için çözebilirsin..
m.sitem.com u wmt de tanımlarsın dikkat edersen sitelerin büyük çoğunluğunda içerik olarak farklı şekilde indexlendiğini görürsün farklı içerik olarak görmez
mobil arama yaptığında da mobil uyumlu ibaresini görürsün arama sonuçlarında

Birde responsive tasarım için bootstrap kullanabilirsin gayet başarılı tek bir site iki taraf için de hem DA'da hem de PA'da yükselmiş olacaktır