Sitemi yeniden tasarlamadan responsive çok zor olduğunu fark edince
m.sitem. com açmaya karar verdim.
ilk başlarda bu siteyi no index yapmayı düşünürken buyuk sitelerin mobil aramalarda m.haber sitesi.com gibi çıktığını gördüm yani masa üstünden artılırsa google haber sitesi .com / konu.html gösteririken aynı konusuyu cep telefonundan aratınca m.haber sitesi .com / konu.html çıkıyor bu şekilde nasıl yapabilirim aklımdaki sorular

1- yönlendirme 301 ile mi yapılacak yoksa hiç bir asp redirect ile yönlendirmem yeterli mi bunun için ne kullanılır css ilemi js ile mi mobil kontrolü yapılır ?
2- Duplicate content olmaması için ne yapmak gerekir ? link rel="canonical" ile mobil olmayan haber sitesi .com / konu.html u göstermek yeterli midir ?