Yardım Edermisiniz? (Sitemap)
11
●662
- 09-12-2014, 12:47:57ana dizine at Sitemap-archives.xml
isterseniz team verin yapayım hocam... - 09-12-2014, 12:52:25Suan okuldayim aksam PC ye geçince halletsek?satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2014, 12:54:18Öyle bir dizin bulunamadı diyor ama var birde benim wm toolsta iki hesabın varUnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenin www olarak
Bi de www olmadan sorun yaşatır mi? - 09-12-2014, 12:56:55sitenize bakıyorum oluşturamamışsanız.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:56:55 -->-> Daha önceki mesaj 12:55:14 --
eğer ekli ise kaldırmayın siteniz geriler ilk başta eklemeliydiniz veya eklememeliydiniz... onu ilk başta son kararı vermeliydiniz ama www olması güzel durur kalsın silersen gerilersin..Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-12-2014, 12:58:05satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Www olanı dun aksam oluşturdu çünkü www koymadan site da sitemap acilmiyordu - 09-12-2014, 13:00:17alakası yok ve daha sitemap gözükmüyor...Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle