Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardim
sitenize bakıyorum oluşturamamışsanız.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:56:55 -->-> Daha önceki mesaj 12:55:14 --

Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir dizin bulunamadı diyor ama var birde benim wm toolsta iki hesabın var

Sitenin www olarak
Bi de www olmadan sorun yaşatır mi?
eğer ekli ise kaldırmayın siteniz geriler ilk başta eklemeliydiniz veya eklememeliydiniz... onu ilk başta son kararı vermeliydiniz ama www olması güzel durur kalsın silersen gerilersin..