sitenize bakıyorum oluşturamamışsanız.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:56:55 -->-> Daha önceki mesaj 12:55:14 --
eğer ekli ise kaldırmayın siteniz geriler ilk başta eklemeliydiniz veya eklememeliydiniz...
Www olanı dun aksam oluşturdu çünkü www koymadan site da sitemap acilmiyordu