Yardım Edermisiniz? (Sitemap) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yardım Edermisiniz? (Sitemap)
11
●
662
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Yardım Edermisiniz? (Sitemap)
1
2
09-12-2014, 13:06:07
#10
Type
satrancali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alakası yok ve daha sitemap gözükmüyor...
Nasıl?
http://www.webolojik.com/sitemap.xml
09-12-2014, 13:11:36
#11
satrancali
Type adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl?
http://www.webolojik.com/sitemap.xml
şimdi gözüküyor hocam...
09-12-2014, 13:21:26
#12
Eyupoglu
Yaf öle bölle yapmana gerek yok toolstan o haritaya tıkla yeniden gönder de hata düzelir :d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler