• 31-10-2014, 14:23:48
    #1
    Arkadaşlar bir site için seo çalışmasına başladım. Site bana ait değil ve sadece seo çalışmalarını yapıyorum. Fakat sitenin sahibi siteyi yayına alırken kendi sektöründe bulunan başka bir sitenin veritabanını kopyalamış. Yani sitenin tasarımı özgün fakat title,desc,keyword,görsel ve bazı içerikleri kopya. Google de siteyi bu haliyle indexlemiş. Siteyi güncelleştirmeye çalıştım, çok kaliteli sitelerden tanıtım yazıları aldım, burada sayamadığım SEO'ya dair ne varsa yaptım fakat site anahtar kelimesinde 50. sıradan yukarıya çıkmıyor. Sizce ne yapmak gerekir. Yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
  • 31-10-2014, 14:30:49
    #2
    Sitenin Seo işini alırken bunları incelemediniz mi?
    İşi aldığınıza göre bunların nasıl aşılacağını düşünmüş ve aklınızda bunları aşmış olmanız gerekmiyor mu?

    Konuda tavsiye istemişsiniz ancak hatayı en başında yapmışsınız.

    Hem siz hem de benzer mantıkla Seo işi alıp insanları mağdur eden (ne yapacağını bile bilmeyen) insanların yüzünden ne internet sektörü ülkemizde gelişiyor ne de insanların Seo konusuna bakışları.

    Çok üzülüyorum çok.
  • 31-10-2014, 14:47:36
    #3
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin Seo işini alırken bunları incelemediniz mi?
    İşi aldığınıza göre bunların nasıl aşılacağını düşünmüş ve aklınızda bunları aşmış olmanız gerekmiyor mu?

    Konuda tavsiye istemişsiniz ancak hatayı en başında yapmışsınız.

    Hem siz hem de benzer mantıkla Seo işi alıp insanları mağdur eden (ne yapacağını bile bilmeyen) insanların yüzünden ne internet sektörü ülkemizde gelişiyor ne de insanların Seo konusuna bakışları.

    Çok üzülüyorum çok.
    Hocam söylediklerinde haklı görünebilirsin fakat bu benim hatam değil site sahibinin hatası. Elbette düşündüm ne yapılması gerektiğini ve daha önceden uygulayıp sonuç aldığım işlemleri de uyguladım. Fakat bu son güncellemeden sonra belli ki bazı şeyler değişmiş bu da benim talihsizliğim. Bu işi 2 ay önce almış olsaydım bu site ilk 3 sırada yer alıyor olurdu.
  • 31-10-2014, 14:51:13
    #4
    Davay davay 🌹
    backtrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam söylediklerinde haklı görünebilirsin fakat bu benim hatam değil site sahibinin hatası. Elbette düşündüm ne yapılması gerektiğini ve daha önceden uygulayıp sonuç aldığım işlemleri de uyguladım. Fakat bu son güncellemeden sonra belli ki bazı şeyler değişmiş bu da benim talihsizliğim. Bu işi 2 ay önce almış olsaydım bu site ilk 3 sırada yer alıyor olurdu.
    Adamın hatası olamaz çünkü bilmiyor, bilse zati SEO için yardımcı olacak bir kişiye ihtiyaç duymazdı.

    Siteyi incelemeden SEO işini almak veya SEO çalışması yapmak en başta yapmış olduğunuz hata.
  • 31-10-2014, 14:58:39
    #5
    Biz SEO'culara danışıyoruz SEO'cular bize.

    Ne umuyon bacından, bacın ölüyo acından...
  • 31-10-2014, 15:00:40
    #6
    "ahh.. ah..." dersem net olarak anlaşılacak mı
  • 31-10-2014, 15:00:48
    #7
    TuzsuzT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz SEO'culara danışıyoruz SEO'cular bize.

    Ne umuyon bacından, bacın ölüyo acından...
    abi şu özlü sözlerine hastayım senin
  • 31-10-2014, 15:05:11
    #8
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın hatası olamaz çünkü bilmiyor, bilse zati SEO için yardımcı olacak bir kişiye ihtiyaç duymazdı.

    Siteyi incelemeden SEO işini almak veya SEO çalışması yapmak en başta yapmış olduğunuz hata.
    Hocam ya ben anlatamıyorum ya da siz anlamıyorsunuz. Siteyi inceledim bu şekilde olduğunu da biliyordum ve daha önce bu şekilde siteler için de çalışma yaptım ve başarılı da oldum. Fakat daha önceki tecrübelerimi bu site için de uyguladım fakat belli ki artık bazı şeyler eskisi gibi değil. Eskiden kastım 2-3 ay öncesi. r10 daki başlıkların bir çoğu da bu şekilde zaten. "Sitem bir anda sıralamadan düştü", "benim gibi hit kaybı yaşayan var mı" şeklinde. Bu adamlarım tamamının seo yu bilmediklerini söyleyemeyiz. Ama artık şunu anlayın ki Google da hiçbir şey eskisi gibi değil, bunu da suçlu hatalı bulmaya çalışarak değil, tecrübe ve tavsiye paylaşımı ile aşabiliriz.
  • 31-10-2014, 15:09:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Herkes neyi tersliyor anlamıyorum ki sanki herkes hayatı boyunca her yaptığı işte başarılı olmuş gibi.

    Herkes futbolcu olur ama herkes tüm teknikleri vs. öğrenemez ancak öğrenmeye çalışır. Çaba sarfeder.

    Bu arkadaşta onu yapıyor. Size danışıyor.

    Son güncellemeden sonra ne yapmam gerekli yazmış.

    Bir iş almış, gerekenleri yapmış ama hiç bir şekilde çıkmıyormuş yardım istiyor.

    Burdakiler de aklınca bir şey yapıyorum zannediyor. Laf sokmaya çalışıyor.