Herkes neyi tersliyor anlamıyorum ki sanki herkes hayatı boyunca her yaptığı işte başarılı olmuş gibi.

Herkes futbolcu olur ama herkes tüm teknikleri vs. öğrenemez ancak öğrenmeye çalışır. Çaba sarfeder.

Bu arkadaşta onu yapıyor. Size danışıyor.

Son güncellemeden sonra ne yapmam gerekli yazmış.

Bir iş almış, gerekenleri yapmış ama hiç bir şekilde çıkmıyormuş yardım istiyor.

Burdakiler de aklınca bir şey yapıyorum zannediyor. Laf sokmaya çalışıyor.