Arkadaşlar bir site için seo çalışmasına başladım. Site bana ait değil ve sadece seo çalışmalarını yapıyorum. Fakat sitenin sahibi siteyi yayına alırken kendi sektöründe bulunan başka bir sitenin veritabanını kopyalamış. Yani sitenin tasarımı özgün fakat title,desc,keyword,görsel ve bazı içerikleri kopya. Google de siteyi bu haliyle indexlemiş. Siteyi güncelleştirmeye çalıştım, çok kaliteli sitelerden tanıtım yazıları aldım, burada sayamadığım SEO'ya dair ne varsa yaptım fakat site anahtar kelimesinde 50. sıradan yukarıya çıkmıyor. Sizce ne yapmak gerekir. Yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum.