Adamın hatası olamaz çünkü bilmiyor, bilse zati SEO için yardımcı olacak bir kişiye ihtiyaç duymazdı.
Siteyi incelemeden SEO işini almak veya SEO çalışması yapmak en başta yapmış olduğunuz hata.
Hocam ya ben anlatamıyorum ya da siz anlamıyorsunuz. Siteyi inceledim bu şekilde olduğunu da biliyordum ve daha önce bu şekilde siteler için de çalışma yaptım ve başarılı da oldum. Fakat daha önceki tecrübelerimi bu site için de uyguladım fakat belli ki artık bazı şeyler eskisi gibi değil. Eskiden kastım 2-3 ay öncesi. r10 daki başlıkların bir çoğu da bu şekilde zaten. "Sitem bir anda sıralamadan düştü", "benim gibi hit kaybı yaşayan var mı" şeklinde. Bu adamlarım tamamının seo yu bilmediklerini söyleyemeyiz. Ama artık şunu anlayın ki Google da hiçbir şey eskisi gibi değil, bunu da suçlu hatalı bulmaya çalışarak değil, tecrübe ve tavsiye paylaşımı ile aşabiliriz.